Levný tablet pro děti - recenze Accent Kidzy 70

• 16.10.2015

Hledáte nějaký levný tablet pro děti, aby se mohly začít seznamovat s moderní technikou, hrát hry, ale také používat různé výukové programy? Pojďme se podívat na Accent Kidzy 70. Tento tablet není z hlediska výkonu zrovna nadupaný stroj, ale dá se pořídit za relativně nízkou cenu kolem 1700 korun, má pevný kryt, který by měl poskytnout ochranu při pádu, nebo hrubším zacházením a je nabízen v několika barevných variantách.

Tablet je vybaven dvoujádrovým procesorem o frekvenci 1GHz, 512MB operační paměti a 4GB interní flash paměti. Rozměrově se jedná o tablet s displayem 7", který je ale o něco větší než běžné sedmi palcové tablety, díky většímu ochranému rámečku kolem displaye. Použité rozlišení je 800x480px. Pro fotografování má dvě kamery, předení s rozlišením 0.3Mpx a zadní 2Mpx. K internetu se připojuje pomocí Wi-fi. Paměť můžete rozšířit pomocí microSD karty.

Obsahem balení je samotný tablet, nabíječka, nabíjecí microUSB kabel, druhý nabíjecí kabel s kulatým konektorem, redukce z USB (female) na microUSB a sáček gumových písmenek, které jdou nacvaknout na výstupky na zadní straně tabletu a tím ho vyzdobit. Díky redukci z USB na microUSB je možné k tabletu připojit například flash disk a přehrávat z něj filmy nebo hudbu. Druhý napájecí kabel je zde proto, aby bylo možné během této doby tablet také nabíjet (přes microUSB konektor je připojený flash disk). Umístění druhého napájecího konektoru je příjemné vylepšení a mnoho výrobců tuto možnost neposkytuje. Nechybí ani český manuál.

Praktické zkušenosti

Tablet působí na první pohled opravdu robustním dojmem. Samotné tělo vypadá, že by opravdu mělo snést trochu hrubší zacházení. Bohužel všechny tlačítka už dávají jasně najevo že se šetřilo všude kde to šlo. Všechny tlačítka jsou na tabletu poměrně volná a mají nejistý stisk se zvláštním plastovým cvaknutím. Hardwarové parametry naznačují že se se nebude jednat o žádného rychlíka a opravdu je tomu tak. Při instalaci programů, nebo při jakékoliv složitější činnosti reaguje tablet velmi pomalu je je potřeba na odezvu poměrně dlouho čekat. U některých her je potřeba při spouštění také počkat. Náročnější tituly jsou až nehratelné.

Zadní kamera by měla podle specifikací pořizovat relativně použitelné fotky. Opak je pravdou. Přední i zadní kamera produkuje kvalitativně velmi podobné snímky a to velmi špatné. I při dobrém osvětlení je výstup na hranici použitelnosti. Ńepříjemné je také relativně velké zpoždění při pořizování snímků. Mezi stisknutím spouště a pořízením fotky je zhruba 0.5s prodleva. Kvalitu pořízených fotek posuďte sami. Fotka je pořízena v interiéru při silném osvětlení.

Výdrž na baterii výrobce neuvádí. Velmi záleží na typu zátěže. Při přehrávání hudby by mohl vydržet kolem 4 hodin, ale při hraní her není problém ho vybít i za hodinu. Pokud je připojen na wifi, tak se poměrně rychle vybíjí i když je v pohotovnostním režimu. Bohužel nabíječka není moc kvalitní. Je možné že se jednalo o vadný kus, nicméně dodaná nabíječka přestala fungovat při druhém nabíjení tabletu.

Závěr

Je tedy Accent Kidzy 70 dobrá volba nebo ne? Pokud hledáte opravdu levný tablet pro menší dítě a chcete aby se naučilo základy ovládání takového zařízení, koupí chybu neuděláte. Když do tabletu nainstalujete jednoduché hry a výukové programy, děti z něj budou nejspíše nadšené. Jestli ale hledáte zařízení pro dítě školního věku, měli by jste se poohlédnout po něčem trochu výkonějším.

Fotogalerie

Klikni na "To se mi líbí" a žádná novinka ti neunikne